مقالات

آشنائی با صبا باتری و محصولات آن

آشنائی با صبا باتری و محصولات آن

آشنائی با صبا باتری و محصولات آن

آشنائی با صبا باتری و محصولات آن | شرکت صبا باتری و محصولات آن یکی از شناخته شده ترین برند های ایرانی فعال در زمینه تولید باتری به حساب می آید. باتری یکی از اصلی ترین اجزای خودرو است. این قسمت می تواند تحت عناوین مختلف و توسط برند های متنوعی روانه بازار شود. با توجه به اینکه در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع باتری ماشین در بازار موجود است، برای اینکه شما بتوانید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تهیه کنید همواره باید یک سری نکات خاص را مد نظر خود قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که انتخاب بهترین برند به شما کم می کند تا با کیفیت ترین و قوی ترین مدل های این محصول را با تعرفه ای مناسب دریافت نمایید. پس، اگر شما هم به دنبال خرید باتری برای ماشین هستید، لزوما باید خدمات برترین مراکز تولیدی را به کار گیرید. امروز ما قصد داریم تا در مورد باطری صبا و خدمات آن با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی برند صبا باتری

 

آشنائی با صبا باتری و محصولات آن

آشنائی با صبا باتری و محصولات آن | خرید باتری صبا | شرکت صبا باتری یکی از شناخته شده ترین و مشهور ترین برند های ایرانی فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع باتری ماشین به حساب می آید. این برند که با نام شرکت توسعه منابع انرژی توان فعالیت خود را شروع کرده است، در حال حاضر یکی از شرکت های وابسته نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید. به خاطر داشته باشید که این برند در زمینه طراحی و ساخت انواع باتری با کیفیت فعالیت کرده و محصولاتش را با تضمین در اختیار مشتریان قرار می دهد.

محصولات تولیدی این مجموعه می توانند دسته بندی ها و زیر شاخه های متنوعی داشته باشند. هر کدام از این دسته بندی ها و زیر شاخه ها، یک سری ویژگی های خاص و کلیدی را در خود جای داده اند.

به خاطر داشته باشید که برند صبا باتری از چند قسمت مختلف تشکیل شده است. مجموعه صنعتی شهید درخشان، مجموعه صنعتی شهید گوهری، مجموعه صنعتی شهید حاج امینی و مجموعه صنعتی شهید عارفی از جمله مهم ترین قسمت های این شرکت به حساب می آیند. مطمئنا هر کدام از این قسمت ها یک سری وظایف خاص داشته و شما به نحوی ویژه می توانید خدماتشان را به کار گیرید. مثلا، مجموعه شهید درخشان برای طراحی و ساخت باتری های استارتری مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات تولیدی این برند با نام های خاصی همچون باتری نور هم در بازار به فروش می رسند. جدا از این مسئله، مجموعه شهید عارفی مربوط به تحقیق و توسعه شرکت است. این مجموعه همواره در حال آنالیز رقبا، بازار و راه های موجود در جهت با کیفیت تر کردن باتری ها می باشد. خدمات این بخش به مجموعه صبا باتری اجازه داده است تا در موقعیت های مختلفی نسبت به رفع نیاز های کاربران اقدام نماید.

بررسی تاریخچه این برند

آشنائی با صبا باتری و محصولات آن | شرکت صبا باتری یکی از قوی ترین شرکت های خاور میانه فعال در زمینه تولید باتری به حساب می آید. ولی متاسفانه همیشه شرایط این برند، به این صورت نبوده است. به صورت کلی، این برند هم اکنون باتری هایی با ظرفیت ۷ تا ۲۰۰ آمپر تولید می کند. تاریخچه این شرکت به دهه ۴۰ باز می گردد. در این بازه زمانی وزارت دفاع زمان شاه شرکتی خاص را با هدف طراحی باتری های مخصوص ارتش راه اندازی کرد. هدف اصلی این شرکت تامین انرژی ابزار و لوازم به کار رفته در قسمت های مختلف وزارت دفاع بود.

در سال ۱۳۴۲، نام این شرکت برای اولین بار تغییر پیدا کرد. در ابتدا نام این مجموعه باتری سازی اداره تسلیحات ارزش بود. ولی توانست به عنوان شرکت سهامی باتری سازی نیرو ثبت شود. این شرکت در طول بازه های زمانی مختلف و همراه با انقلاب اسلامی ایران تحولات بیشتری را به چشم دید و توانست به نام سازمان توسعه منابع انرژی ثبت شود.

به خاطر داشته باشید که صبا باتری در طول بازه های زمانی مختلف توانسته استاندارد های متنوعی را نیز دریافت کند. هر کدام از این استاندارد ها به نحوی خاص فعالیت های کلی و جامع این مجموعه شناخته شده را تحت تاثیر خود قرار دادند. فعالیت این شرکت در زمینه تولید باتری ماشین زمانی شروع شد که میزان واردات ایران کاهش پیدا کرد. در این بازه زمانی، این شرکت برای رفع نیاز های داخلی و کوتاه کردن دست افراد خارجی از بازار های داخلی ایران، نسبت به طراحی محصولات با کیفیت اقدام کرد.

جالب است بدانید که در حال حاضر به لطف متخصصین داخلی و تحقیقات پیچیده ای که در این شرکت صورت می گیرد، اکثر محصولات موجود در بازار به صورت مستقیم توسط این برند تامین شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. پس، اگر شما هم به دنبال خرید یک باتری قوی و با کیفیت هستید، با خیال راحت می توانید هم اکنون خدمات این مجموعه را به کار گیرید.

 

باتری 170 آمپر صبا (واریان) ارسال و نصب رایگان

مقایسه این برند با رقبا

خرید باتری پراید | شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که به صورت دقیق، صبا باطری در مقایسه با رقبایش چه ویژگی هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که این برند ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. هر کدام از این ویژگی ها باعث شده اند تا این برند به عنوان یکی از بهترین مراجع تولید باتری ایرانی شناخته شود.

داشتن استاندارد های داخلی و بین المللی زیاد از جمله مهم ترین ویژگی های این برند به حساب می آید. به صورت کلی، برند صبا باطری خدماتش را همواره بر پایه استاندارد های بین المللی طراحی کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از این محصولات برای ماشین های مختلف نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد.

جدا از این مسئله، انواع باتری تولیدی صبا باتری همراه با گارانتی های طولانی مدت و فوق العاده ای در اختیار مشتریان قرار می گیرند. این گارانتی ها نه تنها به شما کمک می کنند تا با خیال راحت تری از این محصول استفاده کنید، بلکه شما با خیال راحت می توانید آنها را در صورت خرابی ماشین خود هم به کار گیرید.

پس، باتری های تولید شده توسط این برند قدرت عملکردی مطلوبی داشته و از نظر کیفیت ساخت هم در رده بندی های بالا قرار می گیرند. جدا از این مسئله، این برند در سال ۱۳۸۶ پروژه های متنوعی را اجرا و پیاده سازی کرد. هر کدام از این پروژه ها توانستند به نحوی خاص بازار های داخلی ایران را تحت تاثیر خود قرار دهند.

انواع محصولات صبا باتری کدام اند؟

آشنائی با صبا باتری و محصولات آن | همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله مهم اشاره کردیم، در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از محصولات تولیدی صبا باتری در بازار موجود است. هر کدام از این مدل ها و ساختار ها، یک سری ویژگی های خاص داشته و شما می توانید آنها را در یک خودرو یا ابزار خاص به کار گیرید. به خاطر داشته باشید که صبا باتری فقط در زمینه طراحی و ساخت انواع باتری مخصوص ماشین فعالیت نمی کند. باطری ماشین این برند فقط یکی از محصولات تولیدی آن به حساب می آیند.

معمولا محصولات این برند در دو دسته بندی اصلی یعنی سیلد یا اتمی و اسیدی به فروش می رسند. هر کدام از این دو مدل یک سری ویژگی های خاص داشته و خاص می توانید آنها را در یک موقعیت ویژه به کار گیرید. آمپراژ های به کار رفته در طراحی و ساخت این باتری ها از ۳۲ تا ۲۲۰ آمپر متغیر است.

البته که صبا باتری محصولاتش را تحت عناوین و برند های متنوعی در بازار به فروش می رساند. در لیست زیر، شما می توانید چند مورد از این برند های شناخته شده را مشاهده کنید.

مکس پاور
پردیس
سفیر
هایتک
نانونیرو
یوشو مارین
زاگرس
راین
آلونی
واریان
سهند
نیوآرمو
آرمو
بوجی
رویان
کابوک
خزر
ورسک
صبا اسمارت
بروسکه
کاسپین
هیبرید هایتک

خرید باتری ماشین | جدا از همه این موارد، برند هایی همچون واریان، هایتک، اسپیدر، کاسپین و آرمو از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین زیر مجموعه های صبا باتری به حساب می آیند که محصولات با کیفیت و تضمینی را در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

به خاطر داشته باشید که باتری های تولید شده در اکثر این زیر مجموعه ها، تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. برخی از این باتری ها طول عمر بیشتری داشته و برای مناطق گرمسیر مناسب هستند، در حالی که برخی ها برای مناطق سردسیری مناسب بوده و شما نمی توانید آنها را در موقعیت های گرم به کار گیرید.

بررسی مهم ترین ویژگی های کلیدی باطری صبا

البته که برای خرید انواع محصولات صبا باتری، شما باید با مهم ترین ویژگی های کلیدی این برند آشنا شوید. به خاطر داشته باشید که زیر مجموعه های این برند، گاهی اوقات یک سری محدودیت های خاص را برای باتری های خود اعمال می کنند.

ولی مهم ترین و اصلی ترین ویژگی کلیدی محصولات تولید شده توسط این برند مربوط به طول عمر بالا و کیفیت خوب است. مهندسین و متخصصین ایرانی فعال در مجموعه باطری صبا، همواره در حال آنالیز محصولات خود و طراحی محصولات با کیفیت هستند. آنها از فرمولاسیون جدیدی استفاده کرده و نسبت به طراحی جدید ترین و بروز ترین محصولات اقدام می نمایند.

جدا از این مسئله، از نظر متریال به کار رفته در طراحی و ساخت باتری هم صبا باتری حرف اول را می زند. این مجموعه خدماتش را به صورت تضمینی ارائه کرده و همواره از بهترین مواد اولیه برای طراحی انواع باتری خود استفاده می کند. به خاطر داشته باشید که انواع محصولات صبا باتری طول عمر زیادی داشته و به لطف استفاده از مواد اولیه با کیفیت، خیلی راحت می توانند انرژی مورد نیاز باتری شما را تامین نمایند. دیگر ویژگی کلیدی این برند مربوط به استاندارد هایش می باشد.

همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله مهم و کلیدی اشاره کردیم، برند صبا باتری همواره محصولاتش را بر پایه بروز ترین استاندارد های بین المللی طراحی کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مسئله به این برند اجازه داده است تا با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار ایران را طراحی نماید.

در نهایت، آخرین ویژگی این برند مربوط به صادرات است. به خاطر داشته باشید که باتری های تولیدی این برند فقط در ایران مورد استفاده قرار نمی گیرند. این محصولات به بیش از ۱۵ کشور جهان صادر شده و مردم این کشور ها هم از این باتری ها استقبال خوبی کرده اند.

مزایا و معایب محصولات تولیدی صبا باتری

به خاطر داشته باشید که محصولات صبا باطری یک سری ویژگی های مثبت و منفی خاص را نیز در خود جای داده اند. داشتن قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا از جمله مزایای این برند به حساب می آیند. با استفاده از محصولات تولید شده توسط صبا باتری، شما دیگر نگرانی در مورد آسیب های پس از خرید نخواهید داشت.

در ضمن، صبا باطری همواره از محصولاتش پشتیبانی کرده و مشکلات کاربران را رفع می کند. جدا از این مسئله، این برند مراکز گارانتی زیادی را در سراسر کشور راه اندازی کرده است. از جمله معایب این برند می توان به داشتن زیر مجموعه های زیاد اشاره کرد. گاهی اوقات کاربران برای خرید این محصولات دچار سردرگمی می شوند.

 

نشانه ها و روش تشخیص خرابی باتری ماشین چیست؟

 

نکات مهم برای خرید محصولات صبا باطری

آیا شما هم به دنبال خرید باتری صبا باتری هستید؟ در جهت انجام این کار شما باید به یک سری نکات خاص توجه داشته باشید. بررسی مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های باتری اولین عاملی است که شما باید آن را مد نظر خود قرار دهید.

همانطور که گفته شد، برخی از محصولات تولیدی این برند برای یک موقعیت هوایی و شرایط جغرافیایی خاص طراحی شده است. استفاده از این محصولات می تواند محدودیت های خاصی را برای شما ایجاد نماید. دومین عامل مهم مربوط به گارانتی است. شما باید مطمئن شوید که گارانتی محصول مورد نظر شما به اتمام نرسیده است.

کلام آخر
آشنائی با صبا باتری و محصولات آن | در این مقاله ما سعی کردیم تا به معرفی برند صبا باتری بپردازیم. به صورت کلی این برند یکی از قوی ترین شرکت های ایرانی فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع باتری به حساب می آید و خدماتش را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. صبا باتری زیر مجموعه های زیادی داشته و شما می توانید بر اساس نیاز های کلی و جامع خود، خدمات یکی از همین زیر مجموعه های شناخته شده را مورد استفاده قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *